Lysekil Startet 3.Februar.2020 Link til dette innlegget Startet 3.Februar.2020 En kompis av meg er interessert i en seilbåt Runn 37 som ligger på Blocket https://www.blocket.se/annons/halland/runn_37/88312509 Ikke veldig mye å finne på nettet om denne. Er det noen av dere som kjenner båten ? Sterke sider og ikke minst svakheter som må spesielt sjekkes. De vanlige sjekkpunktene kjenner vi godt til. Han seiler tur i skandinaviske farvann, og har vel ingen planer om regatta, men jeg fant et gammelt LYS tall på 1,18 og det er jo absolutt respektabelt Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 3.Februar.2020 Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2020 Min kompis, som vi seiler mye sammen med har en Runn 37a han har seilt sin til Karibien og hjem………..kan formidle tlf-nummer, så kan dere ringe han om svakheter og styrker ! Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Lysekil Svart 3.Februar.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2020 Hei Gunga, Sendt deg en IM Sitér dette innlegget Link to post
marius11 Svart 1.Februar.2023 Link til dette innlegget Svart 1.Februar.2023 Hei, Jeg har kjøpt en runn37 og lurer på hvor jeg kan finne informasjon om seil størelser. Hadde vært meget taknemelig om noen vet og spesielt til spinaker siden vi ikke har den. Mvh, Marius Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.