Jump to content

Edit History

Hansaen

Hansaen

Noen med erfaring rundt batteribryter i posisjon ALL med kombinasjon av blybatteri på 95ah og 100ah lithium batteri (ikke beregnet for start) og om belastningen på lithiumbatteriet blir for høy ved oppstart av motor? Er en teoretisk problemstilling hvis jeg skulle ha behov for å lade begge med dynamo samtidig og ved forbruk på startbatteriet som har vært utilsiktet og man i nøden skulle ha bruk for hjelp fra lithium batteriet. Tenkte å prøve en kombinasjon da et av mine to 95ah blybatterier har knelt. 

Hansaen

Hansaen

Noen med erfaring rundt batteribryter i posisjon ALL med kombinasjon av blybatteri på 95ah og 100ah lithium batteri (ikke beregnet for start) og om belastningen på lithiumbatteriet blir for høy ved oppstart av motor? Er en teoretisk problemstilling hvis jeg skulle ha behov for å lade begge med dynamo samtidig og ved forbruk på startbatteriet som har vært utilsiktet og man i nøden skulle ha bruk for hjelp fra lithium batteriet. Tenkte å prøve en kombinasjon da et av mine to 95ah blybatteriene har knelt. 

• Create New...