Jump to content

Edit History

Windy37GM

Windy37GM

God aften.

Jeg har hatt en Bavaria32Sport med 2 x KAD32. 2004 modell  32 knop, tom båt og 3800 rpm. Dreve er såvidt jeg vet 1:1,95

Båten veier 5800kg ish. Propellene er sjekka med en kompis nå, C4 fremre og bakre

Ytelse som mangler?

-Luftlekkasje i tverrøret mellom turbo og intercooler er en klassiker. Pakningen skvetter ut.

-Turbo lader ikke hardt nok, defekt. Koster ca 9-10k.

-WOT skruen sitter feil. På den ene motoren vår var WOT skruen nesten 2 tørn feil.

-Dieselfilter.

Lykke til, dette er knallgode motorer som det er svært vanskelig å ødelegge sålenge de får stellet sitt.

mvh

Windy37GM

Windy37GM

Windy37GM

God aften.

Jeg har hatt en Bavaria32Sport med 2 x KAD32. 2004 modell  32 knop, tom båt og 3800 rpm. Dreve er såvidt jeg vet 1:1,95

Båten veier 5800kg ish. Propellene husker jeg ikke, C et-eller-annet

Ytelse som mangler?

-Luftlekkasje i tverrøret mellom turbo og intercooler er en klassiker. Pakningen skvetter ut.

-WOT skruen sitter feil. På den ene motoren vår var WOT skruen nesten 2 tørn feil.

-Dieselfilter.

Lykke til, dette er knallgode motorer som det er svært vanskelig å ødelegge sålenge de får stellet sitt.

mvh

Windy37GM

Windy37GM

Windy37GM

God aften.

Båten veier 5800kg ish

Ytelse som mangler?

-Dieselfilter.

mvh

Windy37GM

• Create New...