Jump to content

Edit History

Kaptein Bang

Kaptein Bang

Jeg hadde en 2008 37 Sport tidligere (som jo er en helt annen båt), og tenkte da jeg hadde den at løsningene var akkurat litt for gamle, før utbedring. Den var ikke tilpasset ‘dagens ungdom’. De nyere båtene 2010/2011 opplevde jeg som mer moderne. 

Mange vil kanskje si det at barna bør ‘nyte sjøen’ og ikke ha nesa i mobilen, men jeg har likt å tilpasse båten også til dem (og til oss voksne som også omfavner forbrukerelektronikk). Det innebar USB-ladeuttak ‘over alt’ og skjermer tilgjengelig, Jeg innbiller meg at det er tenkt mere på dette i en nyere båt? Det er jo ikke en stor kostnad å gjøre noe med dette med eldre båter, men det er jo greit å ha tenkt over at det kanskje kommer. 

Våre beste minner fra båten er solsenga bak. Det er plassen som ble brukt mest. Herlig med komfortabel plass, tett på sjøen. Solsenga - og plass til stoler på badeplattformen gir båten stor bruksverdi.

Kaptein Bang

Kaptein Bang

Jeg hadde en 2008 37 Sport tidligere (som jo er en helt annen båt), og tenkte da jeg hadde den at løsningene var akkurat litt for gamle, før utbedring. Den var ikke tilpasset ‘dagens ungdom’. Mange vil kanskje si det at barna bør ‘nyte sjøen’ og ikke ha nesa i mobilen, men jeg har likt å tilpasse båten også til dem (og til oss voksne som også omfavner forbrukerelektronikk). Det innebar USB-ladeuttak ‘over alt’ og skjermer tilgjengelig, Jeg innbiller meg at det er tenkt mere på dette i en nyere båt? Det er jo ikke en stor kostnad å gjøre noe med dette med eldre båter, men det er jo greit å ha tenkt over at det kanskje kommer. 

Våre beste minner fra båten er solsenga bak. Det er plassen som ble brukt mest. Herlig med komfortabel plass, tett på sjøen. Solsenga - og plass til stoler på badeplattformen gir båten stor bruksverdi.

Kaptein Bang

Kaptein Bang

Jeg hadde en 2008 37 Sport tidligere, og tenkte da jeg hadde den at løsningene var akkurat litt for gamle, før utbedring. Den var ikke tilpasset ‘dagens ungdom’. Mange vil kanskje si det at barna bør ‘nyte sjøen’ og ikke ha nesa i mobilen, men jeg har likt å tilpasse båten også til dem (og til oss voksne som også omfavner forbrukerelektronikk). Det innebar USB-ladeuttak ‘over alt’ og skjermer tilgjengelig, Jeg innbiller meg at det er tenkt mere på dette i en nyere båt? Det er jo ikke en stor kostnad å gjøre noe med dette med eldre båter, men det er jo greit å ha tenkt over at det kanskje kommer. 

• Create New...