ne.andersson Startet 8.Februar.2020 Link til dette innlegget Startet 8.Februar.2020 Hei, er det noen som kan hjelpe meg med å regne ut om jeg bør skifte propell på båten min? Se bilder av nåværende propell, motor og gear. Det står Radice OTK11L 04 97 på propellen hva nå det betyr? Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 8.Februar.2020 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2020 Det vil vel både Volvo (La-Sa) og Sleipner kunne gjøre for deg. Begge har programmer for slike beregninger. Sitér dette innlegget Link to post
ne.andersson Svart 8.Februar.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2020 Ja, det skal vel Maritim også kunne gjøre men var innom de og måtte vente til en hverdag sånn at de kunne ringe inn til teknisk avdelingen hos slepiner. Derfor jeg tenkte sjekke her om noen har en måte å regne det ut på, og om det er noen som vet hva tallene/navnet på nåværende propell betyr? Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 8.Februar.2020 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2020 Hvis du googler Radice, finner du antakelig forklaringen der. Sammen med forskjellige typer/konfigurasjoner/dimensjoner. Veldig oversiktelig hjemmeside. Sitér dette innlegget Link to post
carolina Svart 9.Februar.2020 Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2020 Har samme type propell og der står størrelse og stigning stemplet inn i enden av «propellbosset» under mutteren, på min står det 0TK11R på siden, og 16 11 bak mutteren, som igjen betyr Høyregående- 16 tomme diameter-11 stigning Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.