heggem90 Startet 8.Februar.2020 Link til dette innlegget Startet 8.Februar.2020 Hei. Da det er mye «rustvann» i tanken, så tenkte det hadde vært lurt å ta en sikkelig rens. Det har nok ikke vært byttet veske på noen år her. Noen som har erfaring med dette? Å kan forklare meg hvordan jeg kan gjøre dette? Da jeg aldri har gjort dette før.samt lite kunnskap. hvilken frostvæske skal man ha på disse båtene ? Sitér dette innlegget Link to post
Sjøfnugg Svart 9.Februar.2020 Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2020 Har en kad43 som også har litt grums i vannet, ser det først etter at motoren har gått seg varm. Der er det lagt ut slanger til å tappe ned kjølesystemet, en til saltvann og en til kjøleveske. Har noen prøvd å åpne denne på varm gående motor, evt montere en ventil og slange, og tappe av mens motoren går. Etterfylle på ekspansjonstank fra varmtvannsberederen. For å skylle ut mest mulig grums. Evt tilsette systemrens mot slutten, og så gjenta dagen etter? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.