Goddis77 Startet 9.Februar.2020 Link til dette innlegget Startet 9.Februar.2020 Har en sofagruppe i båten hvor vi har fått trekt om putene for ryggen til mindre størrelse. Tenkte å finne en bedre måte å feste disse putene på enn det som er i dag. I dag er det noen skinner som står loddrett som en trer putene på. Er ikke helt optimalt, da vi helst vil ha putene litt over bunnen. Noen andre festemidler som folk bruker? Tenkte muligens på noen skinner som sitter vannrett som en kan hekte puten på eller noe? Tips? Sitér dette innlegget Link to post
Bonita I Svart 9.Februar.2020 Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2020 Bilder hjelper alltid for best mulige svar.... Kraftige borrelås er mye brukt, og kan kanskje være en løsning Sitér dette innlegget BONITA I Link to post
Goddis77 Svart 17.Februar.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2020 Borrelås er absolutt mulig. Fikk omgangssyken her, så litt sen med å svare :S Tenker en 3M sin da eller? Sitér dette innlegget Link to post
Okkaby Svart 18.Februar.2020 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2020 Goddis77 skrev On 17.2.2020 at 18.00: Borrelås er absolutt mulig. Fikk omgangssyken her, så litt sen med å svare :S Tenker en 3M sin da eller? Har samme issue at jeg trenger måte å feste ryggputer på, da jeg har laga nye benker. Har prøvd Biltema sin borrelås, og den er totalt ræva. Et totalt ubrukelig produkt. Men var ingen andre lokalt som hadde inne så derfor forsøket. Så hører gjerne hva andre bruker av borrelås Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 18.Februar.2020 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2020 Jeg har en kompis som er litt over middels interessert i biler og da gjerne litt spesielle så bore i støtfangere etc for å feste skilt er fy fy. Han fester skiltet med borrelås tape i fra Wurth. Er nesten sikker på det var borrelås tape da jeg mener han så det var fint å ta av skiltet slik han fikk vasket bak det men det er en liten mulighet for jeg husker feil og det er tosidig tape han bruker Sitér dette innlegget Link to post
Bonita I Svart 19.Februar.2020 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2020 Har borrelås på putene selv - og de fungerer utmerket. Usikker på hvilken type, ble levert med etter omtrekking, men de er relativt grove. Jeg har ene delen stiftet fast i kryssfinerplate, andre siden er sydd. Borrelåsene ligner mye på de som ble levert på kalesjen, så et firma som syr kalesjer har helt sikkert disse - eller firma som trekker om puter ol. Sitér dette innlegget BONITA I Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.