LekkSkråg
La oss først begrave 'gul ledning'. Eg konkluderte med at den ikkje var nødvendig på ny dynamo, så den kobla eg fra batteriet mtp å fjerne den. Når eg så målte så lav ladespenning, så prøvde eg å koble + frå forbruksbatteriet til + ut av dynamo - før å sjå om det gav endret ladespenning. Eg viste ikkje bedre, men kom til at 12 volt inn på 12 volt ut, ikkje kunne gjer noko skade. Det gav helder ikkje noko høgre ladespenning, så den blir fjernet.
Så over til:
12 hours ago, hegra said:Siden du ikke har sense så blir ladespenning på batteriene via skilledioden din redusert med 0,7 volt.
Mål på kontakten i midten på isolatoren. der skal du ha 0 volt når motor står stille, og rundt 13,9 til 14,4 volt når motor går.
Så langt OK, skal sjekke i morgon kveld. Men eg frykter eg kun måler 13,06 volt.
Men mangler det ikkje ein nekting i neste setning?
12 hours ago, hegra said:Hvis dette er tilfelle bør du erstatte skilledioden med noe som ikke gir spenningstap.
"Alle" skilledioder medfører vel eit tap på 0,4-0,7 volt på ladespenning eller? Eg tar gjerne tips til erstattning.
Kan eg forvente å få høgre spenning ut av dynamo enn 14,4?
12 hours ago, hegra said:Mahledynamoen er isolert fra motorblokka og må derfor ha solid minuskontakt til B minuskontakten
Ja, B- er koblet direkte i motorblokka, tilsvarende gammel dynamo.