Jump to content

Edit History

Fridtjof1

Fridtjof1

Takk for svar, til info: fått endel respons fra Volvo Penta siden, og det er som Mort1 sier, 200rpm høyere turtall, derfor kan det være at Sleipner anbefaler samme propell. Nå har dette noe med skrogtype og vekt å gjøre, i tillegg. Men vet om Westbas som har fått installert tyngre propeller på 188 hk. Så tror jeg forsøker samme propell? Mulig jeg forhører meg med andre firla også. Arbeidet gjøres i april. Mvh Fridtjof

 

Fridtjof1

Fridtjof1

Takk for svar, til info: fått endel respons fra Volvo Penta siden, og det er som Mort1 sier, 200rpm høyere turtall, derfor kan det være at Sleipner anbefaler samme propell. Nå har dette noe med skrogtype og propell å gjøre, i tillegg. Men vet om Westbas som har fått installert tyngre propeller på 188 hk. Så tror jeg forsøker samme propell? Mulig jeg forhører meg med andre firla også. Arbeidet gjøres i april. Mvh Fridtjof

 

Fridtjof1

Fridtjof1

Takk for svar, til info: fått endel respons fra Volvo Penta siden, og det er som Mort1 sier, 200rpm høyere turtall, derfor kan det være at Speipner anbefaler samme propell. Nå har dette noe med skrogtype og propell å gjøre, i tillegg. men vet om Westbas som har fått installert tyngre propeller på 188 hk.

 



×
×
  • Create New...