ahoy sailorboy Startet 12.Februar.2020 Del på Facebook Startet 12.Februar.2020 Jeg skal sette inn Refleks ovn i båten og trenger et nytt piperør. Er det noen som vet om steder der man kan få tak i 70 mm rustfrie rør ? Det nærmeste jeg har funnet er 76 mm rustfri eksos rør fra Biltema. Sitér dette innlegget Link to post
finnarne Svart 12.Februar.2020 Del på Facebook Svart 12.Februar.2020 Ta kontakt med Shelby teknikk i Egersund Sitér dette innlegget Vifa - Bruce Roberts 35 Tidligere: EOS - Tidligere Vifa/Fryd - en fungerende Maxi 77 Mitt andre prosjekt: Den grønne bie - En ikke helt standard Land Rover Discovery Link to post
mons Svart 12.Februar.2020 Del på Facebook Svart 12.Februar.2020 Har du selve ovnen? Speiderne i Søgne vurderer å avhende en komplett installasjon. Sitér dette innlegget Mons Link to post
ahoy sailorboy Svart 12.Februar.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Februar.2020 Ja har ovnen. en 66 MW med 70 mm stuss for pipe. Sitér dette innlegget Link to post
torgeirFB Svart 24.November.2020 Del på Facebook Svart 24.November.2020 Toplich 83EUR -m https://www.toplicht.de/en/shop/ofen-herd-und-kocher/abgasfuehrung-und-zubehoer/refleks-abgasfuehrungen/abgasrohre-refleks Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.