Jump to content

Edit History

Ove T

Ove T

Hej

Du ser det på min bild ovan, västen med patronen iskruvad. Vi monterar en platskena bakom mekanismen och en o-ring runt patronen så den inte kan vibrera loss. Den väst du visar är med största sannolikhet en med plastventil. Mässingventil har en metallmutter, se min bild nedan, och inte en torx skruv under den lilla gummiflärpen. Baltic har gått ut med meddelande till sina återförsäljare att dom skall montera säkring gratis på alla äldre västar som inte har säkring. Detta har fungerat dåligt därför har vi i SXK fått instruktioner och verktyg från Baltic för att göra detta för våra medlemmar och även icke medlemmar. Vi monterar också på Spinnlockvästar där det går.

Hälsningar Ove

IMG_4653.JPG.9615cd33c0e8b7fa6c1432b308b04aa2.JPG

Ove T

Ove T

Hej

Du ser det på min bild ovan, västen med patronen iskruvad. Vi monterar en platskena bakom mekanismen och en o-ring runt patronen så den inte kan vibrera loss. Den väst du visar är med största sannolikhet en med plastventil. Mässingventil har en metallmutter, se min bild nedan, och inte en torx skruv under den lilla gummiflärpen. Baltic har gått ut med meddelande till sina återförsäljare att dom skall montera säkring gratis på alla äldre västar som inte har säkring. Detta har fungerat dåligt därför har vi i SXK fått instruktioner och verktyg från Baltic för att göra detta för våra medlemmar och även icke medlemmar.

Hälsningar Ove

Ove T

Ove T

Hej

Du ser det på min bild ovan, västen med patronen iskruvad. Vi monterar en platskena bakom mekanismen och en o-ring runt patronen så den inte kan vibrera loss. Den väst du visar är med största sannolikhet en med plastventil. Mässingventil har en metallmutter, se min bild nedan, och inte en torx skruv under den lilla gummiflärpen. 

Hälsningar Ove

Ove T

Ove T

Hej

Du ser det på min bild, västen med patronen iskruvad. Vi monterar en platskena bakom mekanismen och en o-ring runt patronen så den inte kan vibrera loss. Den väst du visar är med största sannolikhet en med plastventil. Mässingventil har en metallmutter, se min bild, och inte en torx skruv under den lilla gummiflärpen. 

Hälsningar Ove

• Create New...