fannefjord 2 Startet 14.Februar.2020 Link til dette innlegget Startet 14.Februar.2020 Norsk firma forlanger 600,- pluss moms for frakt av simring ifra Sverige til Norge , er det mulig Sitér dette innlegget Link to post
krabbelars Svart 14.Februar.2020 Link til dette innlegget Svart 14.Februar.2020 Høres merkelig ut. Da må det være omtrent eneste mulighet ,og at de vet om det selv :) Men hva med å få det sendt til en "Poste Restante" eller til en venn i Sverige. Hva forlanger de da i frakt? Og så spørs det jo på hva delen koster. Koster den type 500,- så skal det jo betales moms og moms av frakt , så alt henger sammen med alt. Kanskje like greit å betale og se glad ut :) Sitér dette innlegget Sjekk gjerne hobbysiden min (ikke-kommersiell) om Skjærgårdsjeeper og båt/motor-nyheter: https://www.facebook.com/fritidsfiskeren/ Link to post
mawilu Svart 14.Februar.2020 Link til dette innlegget Svart 14.Februar.2020 Hvorfor ikke bestille sikringen fra Mits i Norge isteden de skaffer alt Sitér dette innlegget Link to post
Martine29 Svart 14.Februar.2020 Link til dette innlegget Svart 14.Februar.2020 Du mente KUN FRAKT Sitér dette innlegget Link to post
fannefjord 2 Svart 14.Februar.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Februar.2020 Kun frakt ja prisen for delen + moms kommer utenom . simringen har en utvendig dia på cirka 99 mm Sitér dette innlegget Link to post
Hafrsfjord Svart 14.Februar.2020 Link til dette innlegget Svart 14.Februar.2020 fannefjord 2 skrev for 2 timer siden: Norsk firma forlanger 600,- pluss moms for frakt av simring ifra Sverige til Norge , er det mulig Har du forsøkt Alf i Larsen - Forus -Rogaland? De har jo det meste av simmerringer i alle størrelser : https://ail.no/produktkatalog/pakning-og-tetning/simmerringer/50-100-mm-utvendig Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 15.Februar.2020 Link til dette innlegget Svart 15.Februar.2020 Hva er det den simringen er til da, siden du absolutt skal kjøpe den i sverige ? Sitér dette innlegget Link to post
fannefjord 2 Svart 15.Februar.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Februar.2020 twin disc mg506 gir . finnes ikke simringer i Norge . Bestilte nettop ifra usa ble halve prisen hjem i forhold til firmaet i norge Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 15.Februar.2020 Link til dette innlegget Svart 15.Februar.2020 Har du forsøkt Mitz på Sem ved Tønsberg ? som @mawilu foreslo. Må innrømme at nå ble jeg nysgjerrig fordi jeg på 40 år ikke har opplevd at de ikke har eller kan skaffe.... Jeg sender mail eller sms, får pris, betaler til konto eller vipps, også kommer den som brev i postkassa for under 100kr med alt til vanlig... Veldig hjelpsomme, høy faglig kompetanse og jeg opplever alt de også gjør alt for å totalkostnaden nede. Hva var dimensjonen på den simringen? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.