Jump to content

Frakt på deler sverige norge

fannefjord 2

Recommended Posts

Høres merkelig ut. Da må det være omtrent eneste mulighet ,og at de vet om det selv :) Men hva med å få det sendt til en "Poste Restante" eller til en venn i Sverige. Hva forlanger de da i frakt? Og så spørs det jo på hva delen koster. Koster den type 500,- så skal det jo betales moms og moms av frakt , så alt henger sammen med alt. Kanskje like greit å betale og se glad ut :) 

Sjekk gjerne hobbysiden min (ikke-kommersiell) om Skjærgårdsjeeper og båt/motor-nyheter: 

https://www.facebook.com/fritidsfiskeren/

Har du forsøkt Mitz på Sem ved Tønsberg ? som @mawilu foreslo.

Må innrømme at nå ble jeg nysgjerrig fordi jeg på 40 år ikke har opplevd at de ikke har eller kan skaffe....

Jeg sender mail eller sms, får pris, betaler til konto eller vipps, også kommer den som brev i postkassa for under 100kr med alt til vanlig...

Veldig hjelpsomme, høy faglig kompetanse og jeg opplever alt de også gjør alt for å totalkostnaden nede.

Hva var dimensjonen på den simringen? 

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...