Old sailer Startet 16.Februar.2020 Link til dette innlegget Startet 16.Februar.2020 Hei har en Bosch tenningslås til min volvo penta md5 som jeg har knekt nøkkelen i går det Ann å få tak i en ny. Eller er der noen her som vet om jeg får tak i noe tilsvarende. Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 16.Februar.2020 Link til dette innlegget Svart 16.Februar.2020 En tilsvarende tenningslås er det lett å få tak i butikk. Det eneste du må vite er om glødingen blir styrt av tenningslåsen og så kan du jo kontrollmåle diameteren som skal gjennom hullet på dashbordet. Jeg tror ikke den tenningslåsen du har i fra Bosch har blitt solgt på det frie markedet men noe Bosch har kun levert VP. Står det ett 10 sifferet nummer på den? Bosch har universale tenningslåser med og uten gløding som passer. Finnes med flatstikke tilkobling slik du har men også med skrudde tilkoblinger. Koster vel en god tusenlapp eller så. Du kan også bruke kina tenningslåsene som det sikkert går ti av på dusinet i alle byer til ett par hundrelapper eller så hvis det ikke er gløding Sitér dette innlegget Link to post
Old sailer Svart 16.Februar.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Februar.2020 Hei takk for svar. Der er ikke gløding på denne 6 pols tenningslås. Ved du hvem som selger de? kanskje du har en link. Sitér dette innlegget Link to post
Jens_P Svart 16.Februar.2020 Link til dette innlegget Svart 16.Februar.2020 Økonomi-deler ved Sarpsborg kan du prøve. Er traktordeler, men de har mye forskjellig. https://www.okonomi-deler.no/catalogsearch/result/?q=tenningslås Sitér dette innlegget Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
horg Svart 16.Februar.2020 Link til dette innlegget Svart 16.Februar.2020 https://www.maritim.no/tenningslas-med-gloding-choke Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 16.Februar.2020 Link til dette innlegget Svart 16.Februar.2020 Hvis du skal ha Bosch så ville jeg hørt med en bildele butikk. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.