Jump to content

Edit History

pipe

pipe

Nei, har ikke innholdfortegnelsen.
Importøren Panvulk har ikke datablad tilgjengelig for "nysgjerrigperer" på hjemmesidene sine kan det virke som og heller ingen innholdfortegnelse.
Hvis jeg husker denne tråden til våren skal jeg se hva som står på flasken jeg kjøper da jeg pr nå er tom.
Dog har vi noe HMS greier på jobben så mulig ett søk i den databasen vil gi tilgang til dette databladet men dette er ikke helt mitt felt.
Skal sjekke i morgen

pipe

pipe

Importøren Panvulk har ikke datablad tilgjengelig for "nysgjerrigperer" på hjemmesidene sine kan det virke som og heller ingen innholdfortegnelse.
Hvis jeg husker denne tråden til våren skal jeg se hva som står på flasken jeg kjøper da jeg pr nå er tom.
Dog har vi noe HMS greier på jobben så mulig ett søk i den databasen vil gi tilgang til dette databladet men dette er ikke helt mitt bord.
Skal sjekke i morgen

pipe

pipe

Importøren Panvulk har ikke datablad tilgjengelig for "nysgjerrigperer" på hjemmesidene sine og heller ingen innholdfortegnelse.

• Create New...