Jump to content

Edit History

ne.andersson

ne.andersson

Som de andre skriver, mange som lurer på dette hvert år (blant annet meg mitt første år som båteier)

Jeg tenker at om du har båten i opplag så skifter du før vinteren. Da vet du at den står med god olje over det halvåret. Og om du har hatt lekkasje og det er vann i oljen så vill du ikke den skal stå med det kaldt vel... pluss at du får mulighet å utbedre det før neste sesong.

ne.andersson

ne.andersson

Som de andre skriver, mange som lurer på dette hvert år (blandet annet meg mitt første år som båteier)

Jeg tenker at om du har båten i opplag så skifter du før vinteren. Da vet du at den står med god olje over det halvåret. Og om du har hatt lekkasje og det er vann i oljen så vill du ikke den skal stå med det kaldt vel... pluss at du får mulighet å utbedre det før neste sesong.

ne.andersson

ne.andersson

Som de andre skriver, mange som lurer på dette hvert år (blandet annet meg mitt første år som båteier)

Jeg tenker at om du har båten i opplag så skifter du før vinteren. Da vet du at den står med god olje over det halvåret. Og om du har hatt lekkasje og det er vann i oljen så vill du ikke den skal stå med det kaldt vel... pluss ag du får mulighet å utbedre det før neste sesong.

• Create New...