ikar0s Startet 17.Februar.2020 Link til dette innlegget Startet 17.Februar.2020 Hei. Ser det ligger en laguna 1150 på Finn: https://www.finn.no/boat/forsale/ad.html?finnkode=170419782 Synes båten ser velholdt ut og dekker mine ønsker og behov vedrørende sengeplasser. Har lest litt her om at det har vært ymse kvalitet på skrogene spesielt en modell av laguna, men at 1150 skal være forskånet for dette. Ser at det er singelinstallasjon, en mercruicer 4.2 på 300 hk. Hva mener folket, er denne motoren ok til denne båten, eller blir det litt snaut, og hva tenker dere om prisen? Sitér dette innlegget Link to post
hanto1 Svart 19.Februar.2020 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2020 Skroget er lettdrevet, men med feriaelast og fulle tanker så tviler jeg på at han greier 29kn. Hadde presset selger på dette, da jeg frykter den er undermotorisert. Vet de er ok med D6 350 og oppover men D6 er kraftigere enn Merc.4.2. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.