Bavaria35sport Startet 18.Februar.2020 Link til dette innlegget Startet 18.Februar.2020 Hei Noen som vet hvor lys i motorrom kan kobles til slik at det fungerer på knappen for dette på kontrollpanelet? Sitér dette innlegget Link to post
Prolimit Svart 18.Februar.2020 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2020 Det sitter et kretskort bak sengene med masse reler som er koblet til panelet ved styreposisjonen, der kan du hente ut strøm til belysning i motorrom. Sitér dette innlegget Bavaria 37 Sport 2008, 2 X VP D4-300 Link to post
dennrick Svart 19.Februar.2020 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2020 (redigert) Vet du hvilken fordelingstavle du har bak luka til til sengene? I manualen for dette står det hvor du skal kople deg til ift hvilken bryter du ønsker å bruke på betjeningspanelet. I min B39, så hentet jeg strøm fra fordelingstavala bak sengene og trakk ledninger tli en LED belysning jeg innstallerte i motorrommet. Jeg koplet til bryteren F1 som var ledig hos meg. Trenge "kabelsko" som så slik ut (funnet bilde på nettet. Jeg fikk beskje av Bavaria om at jeg kunne kjøpe de hos en Volvo lastebilbutikk med delelager): Redigert 19.Februar.2020 av dennrick (see edit history) Sitér dette innlegget Skipsplast 605 | Bavaria 300 Sport | Uttern D66 | Bavaria 28 Sport | Bavaria 39 HT Sport + Grand RIB 380 | Grand RIB 650 Golden Line 200HK | Bavaria 42 Vision Link to post
Bavaria35sport Svart 19.Februar.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2020 Tusen takk for tipsene! Fant koblingspunktet på tavla, så da er det bare å skaffe en slik kabelsko som du viser til. Hadde faktisk knapp for motorromlys på panelet uten at det var montert eller lagt opp noe lys... Sitér dette innlegget Link to post
dennrick Svart 20.Februar.2020 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2020 Ja, det stemmer. En liten korreksjon til det jeg skrev over er at det var denne knappen jeg også hadde koplet opp belysningen i motorrommet til. Tror dette kommer ferdig utelukkende på de aller største Bavariabåtene. F1 brukte jeg til noe annet. Sitér dette innlegget Skipsplast 605 | Bavaria 300 Sport | Uttern D66 | Bavaria 28 Sport | Bavaria 39 HT Sport + Grand RIB 380 | Grand RIB 650 Golden Line 200HK | Bavaria 42 Vision Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.