Jump to content

Bavaria 37sport - Elektronikk

Bavaria35sport

Recommended Posts

Vet du hvilken fordelingstavle du har bak luka til til sengene? I manualen for dette står det hvor du skal kople deg til ift hvilken bryter du ønsker å bruke på betjeningspanelet.

I min B39, så hentet jeg strøm fra fordelingstavala bak sengene og trakk ledninger tli en LED belysning jeg innstallerte i motorrommet. Jeg koplet til bryteren F1 som var ledig hos meg.

Trenge "kabelsko" som så slik ut (funnet bilde på nettet. Jeg fikk beskje av Bavaria om at jeg kunne kjøpe de hos en Volvo lastebilbutikk med delelager):

Bilderesultater for kabelsko

Redigert av dennrick (see edit history)

Skipsplast 605 | Bavaria 300 Sport | Uttern D66 | Bavaria 28 SportBavaria 39 HT Sport + Grand RIB 380 | Grand RIB 650 Golden Line 200HK  | Bavaria 42 Vision

Ja, det stemmer. En liten korreksjon til det jeg skrev over er at det var denne knappen jeg også hadde koplet opp belysningen i motorrommet til. Tror dette kommer ferdig utelukkende på de aller største Bavariabåtene.

F1 brukte jeg til noe annet.

Skipsplast 605 | Bavaria 300 Sport | Uttern D66 | Bavaria 28 SportBavaria 39 HT Sport + Grand RIB 380 | Grand RIB 650 Golden Line 200HK  | Bavaria 42 Vision

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...