Høyang Startet 19.Februar.2020 Link til dette innlegget Startet 19.Februar.2020 Jeg har en båt som er over 100 år gammel som jeg trenger plass til. den er 62 fot lang og 14 fot bred. Vet noen her om det finnes båthavner spesielt for verneverdige båter? Sitér dette innlegget Link to post
Taskeladden Svart 19.Februar.2020 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2020 https://nmsk.no/ Gutta her vet nok om noe . Sitér dette innlegget A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one Link to post
Hakkannen Svart 19.Februar.2020 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2020 Enig med overnevnte forslag. Hvis ikke Norsk Motorskøyteklubb kan hjelpe ville jeg ha prøvd Forbundet Kysten, disse kjenner til kystlagene rundt om i landet og kan sette deg i kontakt med de riktige lokale folkene. Ikke dumt å melde seg inn heller, bra medlemsblad og fordeler, + fint å støtte et forbund som jobber for å fremme kystkultur? Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 19.Februar.2020 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2020 Det er en havn i Mossesundet hvor det ligge båter som er verneverdige, men jeg kjenner ikke navnet på havna, eller hvem som har ansvaret i den. Ligger her: Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.