Jump to content

Edit History

S/Y Emma

S/Y Emma

Det koker nok ned til hvor mye man er villig til å investere i tryggere ankring, kontra hvor mye man sjanser på at båten ikke dregger av gårde.

Brucekopier har av en eller annen grunn blitt de facto standard i Norge, selv om det finnes en haug med nyere alternativer på markedet. I utlandet ser man langt større variasjon i hvilke ankertyper som ligger på baugrullene.

Selv synes jeg de ekstra tusenlappene er verdt hver krone i form av økt bevissthet om at båten ligger på samme plass som vi forlot den på, og at man kan sove trygt om natta selv om det plutselig blåser opp til kuling.

S/Y Emma

S/Y Emma

Det koker nok ned til hvor mye man er villig til å investere i tryggere ankring, kontra hvor mye man sjanser på at båten ikke dregger av gårde.

Brucekopier har av en eller annen grunn blitt de facto standard i Norge, selv om det finnes en haug med alternativer på markedet. I utlandet ser man langt større variasjon i hvilke ankertyper som ligger på baugrullene.

Selv synes jeg de ekstra tusenlappene er verdt hver krone i form av økt bevissthet om at båten ligger på samme plass som vi forlot den på, og at man kan sove trygt om natta selv om det plutselig blåser opp til kuling.

S/Y Emma

S/Y Emma

Brucekopier er av en eller annen grunn de facto standard i Norge, selv om det finnes en haug med alternativer på markedet. I utlandet ser man langt større variasjon i hvilke ankertyper som ligger på baugrullene.

• Create New...