Jump to content

Edit History

Arne Henriksen

Arne Henriksen

Mange gir inntrykk av at det er jo bare å ankre på nytt om det slipper, er det slik da, alltid, i mørke og skitvær?

Har ingen aning hvor godt det lille Vulcan-ankeret mitt sitter sammenlignet med Bruce-kopien som ble erstattet, men om den bare holder EN gang når den andre glapp er det en god deal. At moderne anker er bedre enn gamle er vel såpass gjennomdokumentert at man ikke trenger småkjekle om DET...? 

Er ingen konkurranse fra min side, jeg har en gammel billig båt med masse ræl og enkle løsninger, men har likevel lagt for mye jobb og penger i den til å spare på småpenger til forsikring og skikkelig fortøyning.

Arne Henriksen

Arne Henriksen

Mange gir inntrykk av at det er jo bare å ankre på nytt om det slipper, er det slik da, alltid, i mørke og skitvær?

Har ingen aning hvor godt det lille Vulcan-ankeret mitt sitter sammenlignet med Bruce-kopien som ble erstattet, men om den bare holder EN gang når den andre glapp er det en god deal. At moderne anker er bedre enn gamle er vel såpass gjennomdokumentert at man ikke trenger småkjekle om DET...? 

Er ingen konkurranse fra min side, jeg har en gammel billig båt med masse ræl og enkle løsninger, men har likevel lagt for mye jobb og penger i den til å spare på småpenger som forsikring og skikkelig fortøyning.

• Create New...