Jump to content

Edit History

ne.andersson

ne.andersson

Han prater om badestigen tror jeg, han har skrevet om dette tidligere i sesongen som var? (vil huske jeg sett en post et eller annet sted fra han tidligere) :smiley:

Som du sier kan man ikke kjenne så pass lav volt som 0,1v men 110v den kan man kose seg med :rolleyes: når vi gikk på elektriker skolen i Sverige så kalte vi det "bakstrøm".

Her må vi vente på svar på TS før man kan fortsette å spekulere tenker jeg men jeg legger min peng på at han ligger på vannet og strømmen kommer fra anlegget til en nærliggende båt eller havneanlegget.

ne.andersson

ne.andersson

Han prater om badestigen tror jeg, han har skrevet om dette tidligere i sesongen som var? (vil huske jeg sett en post et eller annet sted fra han tidligere) :smiley:

Som du sier kan man ikke kjenne så pass lav volt som 0,1v men 110v den kan man kose seg med :rolleyes: når vi gikk på elektriker skolen i Sverige så kalte vi det "bakstrøm".

Her må vi vente på svar på TS før man kan fortsette å spekulere tenker jeg.

ne.andersson

ne.andersson

• Create New...