Espen Startet 19.Februar.2020 Del på Facebook Startet 19.Februar.2020 Hei. har fuel og vannmålere med diode «display» merket med West Magnetic». Disse begynner å miste lys i diodene.. mulig de kan byttes, men noen som vet hvor man kan kjøpe nye? Sitér dette innlegget Link to post
alfaalfa Svart 20.Februar.2020 Del på Facebook Svart 20.Februar.2020 Hei, modellen har gått ut. Og noen lignende viser/instrument har jeg ikke sett. Men se på wema.co.uk der finner du rektanglære plater med plass for runde instrument som kan erstatte disse. Jeg ville erstattet med nye LED - det er enkelt og fort gjort - med mindre alt er støpt inn i epoxy ell. Men det ser du fort på baksiden. Sitér dette innlegget Link to post
Espen Svart 20.Februar.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Februar.2020 Takk for svar. Litt usikker angående å bytte til annen type, må vel vite hvordan de eksakt fungerer for å finne erstatning. Men ja, mulig det går å bare bytte diodene til led dioder.. Sitér dette innlegget Link to post
alfaalfa Svart 20.Februar.2020 Del på Facebook Svart 20.Februar.2020 Du kan måle på ledning fra tankgiver og se hvilken motstand du får - Amerikansk giver/instrument går fra 240-30 Ohm - der 30 er full. Mens Europeisk går fra 0-190 Ohm der 190 er full. Dersom du finner noe som ligner disse verdiene kan du skifte til Instrument fra ulike produsenter med rett type Ohm. Sitér dette innlegget Link to post
Espen Svart 20.Februar.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Februar.2020 Takk for nyttig info, da skal jeg få målt dette, kunne vært greit med ei nål som viser målestanden Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.