Jump to content

Edit History

Brigg

Brigg

dieselfan skrev 34 minutter siden:

Den mistanken var hovedgrunnen til at jeg luftet muligheten for systematisk registrering slik at vi kunne lage litt statistikk....

Ja, jeg la merke til forslaget ditt. Hadde vært nyttig med en slik statistikk. 

Hos meg er lekkasjen i framkant av kjøleren ca kl fem sett forfra. Slik jeg tolker bildene fra @Bitteliten og @svendmb har de også lekkasje i framkant av kjøleren. Litt vanskelig å se helt nøyaktig hvordan lekkasjene er orientert, men det ligner veldig på min lekkasje. Og om @svendmb har lekkasje på samme sted på begge motorene så begynner det å se ut som et mønster. 

Er det bare eldre modeller som opplever slike lekkasjer? Ingen nyere enn 2008 som er rapportert i denne tråden, eller?

Brigg

Brigg

dieselfan skrev 25 minutter siden:

Den mistanken var hovedgrunnen til at jeg luftet muligheten for systematisk registrering slik at vi kunne lage litt statistikk....

Ja, jeg la merke til forslaget ditt. Hadde vært nyttig med en slik statistikk. 

Hos meg er lekkasjen i framkant av kjøleren ca kl fem sett forfra. Slik jeg tolker bildene fra @Bitteliten og @svendmb har de også lekkasje i framkant av kjøleren. Litt vanskelig å se helt nøyaktig hvordan lekkasjene er orientert, men det ligner veldig på min lekkasje. Og om @svendmb har lekkasje på samme sted på begge motorene så begynner det å se ut som et mønster. 

Etter det bare eldre modeller som opplever slike lekkasjer? Ingen nyere enn 2008 som er rapportert i denne tråden, eller?

• Create New...