Jump to content

Edit History

Brigg

Brigg

Hulda skrev for 1 time siden:

På generelt grunnlag, ikke bruk smøremidler som inneholder syrer. Slike stoffer kan angripe anleggsflatene.

Hvordan kan man vite om en type silikonfett inneholder syre eller ikke? Har lest datablad og all info jeg finner for Biltemas røde tube som jeg har liggende uten at jeg finner noe om dette. Finner dog at temperaturintervallet er oppgitt til -40 til +400 grader. Det bør holde. 

Brigg

Brigg

På generelt grunnlag, ikke bruk smøremidler som inneholder syrer. Slike stoffer kan angripe anleggsflatene.

Hvordan kan man vite om en type silikonfett inneholder syre eller ikke? Har lest datablad og all info jeg finner for Biltemas røde tube som jeg har liggende. Finner dog at temperaturintervallet er oppgitt til -40 til +400 grader. Det bør holde. 

Brigg

Brigg

Hvordan kan man vite om en type silikonfett inneholder syre eller ikke? Har lest datablad og all info jeg finner for Biltemas røde tube som jeg har liggende. Finner dog at temperaturintervallet er oppgitt til -40 til +400 grader. Det bør holde. 

2ADF29E3-877D-49FB-8118-F29C396482AC.jpeg

• Create New...