Jump to content

Edit History

omhI

omhI

hei igjen

angående;  godt skult bak skottvegger etc

På min Barracuda 30 var tankene faststøpte og akkurat så dype at jeg ikke fikk armen ned mannhulle og kunne få tørke ut de siste 2 -3 litrene med dieseldyrgjørme på bunn med fille. Jeg brukte bleier og di sugde opp mye dritt, men ikke alt. Tok meg en hel helg å rengjøre 2  stk tanker.

Sånn i ettertid så hadde jeg valgt å kjøpe en våtstøvsuger på biltema (rimelig) å sugd ut de siste litrene / dritten på bunn. Sugeren er såpass rimelig at den kan "hives etter bruk". OBS MERK DEG: Biltema anbefaler IKKE å bruke sugeren til bensin og diesel mv.. (Bensin forstår jeg men til diesel...??....kan det være farlig ?? )

omhI

omhI

hei igjen

angående;  godt skult bak skottvegger etc

På min Barracuda 30 var tankene faststøpte og akkurat så dype at jeg ikke fikk armen ned mannhulle og kunne få tørke ut de siste 2 -3 litrene med dieseldyrgjørme på bunn med fille. Jeg brukte bleier og di sugde opp mye dritt, men ikke alt. Tok meg en hel helg å rengjøre 2  stk tanker.

Sånn i ettertid så hadde jeg valgt å kjøpe en våtstøvsuger på biltema (rimelig) å sugd ut de siste litrene / dritten på bunn. Sugeren er såpass rimelig at den kan "hives etter bruk".

• Create New...