Tjond Startet 21.Februar.2020 Del på Facebook Startet 21.Februar.2020 Har kjøpt en VP D3 som er delvis overhalt (topp og dyser) sammen med et SX-drev i grei stand. Men instrumenter til dette er litt slitt, DVs glass er litt matte/ripete etc og ønsker å bytte ut dette/lage et eget instrumentpanel samt utvide med flere givere osv. Noe spesielt jeg må ta hensyn til eller spesielle instrumenter jeg må ha? Sitér dette innlegget Trond Haug Link to post
dieselfan Svart 22.Februar.2020 Del på Facebook Svart 22.Februar.2020 Glassene kan slipes ned, poleres og lakkeres med UV spray på samme måte som billykter. Sitér dette innlegget Link to post
Tjond Svart 22.Februar.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Februar.2020 Sitat Glassene kan slipes ned, poleres og lakkeres med UV spray på samme måte som billykter. Ok. Men om jeg ønsker å bytte ut instrumenter med nye, er det en bestemt type jeg må anskaffe til D3 sitt ledningsnett? Sitér dette innlegget Trond Haug Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.