Arild Olaisen Startet 22.Februar.2020 Del på Facebook Startet 22.Februar.2020 Er det noen av dere med Halco 26/29 som har satt inn hekkdør? Jeg skulle gjerne hatt informasjon om nødvendige forsterkninger i hekken for å kunne gjøre dette. Det er ikke sikkert det er nødvendig å forsterke, hva vet vel jeg. Dersom noen har kunnskap og gjerne tegninger / bilder av dette ville det glede meg meget om denne informasjonen kunne deles. Sitér dette innlegget Link to post
Pettersenmotor Svart 22.Februar.2020 Del på Facebook Svart 22.Februar.2020 Halco 29 er så sterkt bygd at du trenger ikke forsterke noe for å lage hekkport. Har samme båten og har tenkt på det samme. Sitér dette innlegget Link to post
Arild Olaisen Svart 22.Februar.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Februar.2020 Ja den er jo utrolig solid, men man endrer jo på selve rammeverket når man kutter ned i hekken. Har vært på jakt etter tegningene til Halco men det virker ikke som disse eksisterer på nett dessverre. Skal bli spennende å endre på hekken. Sitér dette innlegget Link to post
Pettersenmotor Svart 22.Februar.2020 Del på Facebook Svart 22.Februar.2020 Du finner noe her: Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.