Kjetil.j Startet 22.Februar.2020 Link til dette innlegget Startet 22.Februar.2020 Hei. Har en viksund 310 som jeg vurderer å bytte benkeplate i. Kostet 8000 på stavik, noe jeg synes var vel dyrt. Hva tenker dere om å montere benkeplate med laminat som har sponkjerne? Hvis jeg forsegler kantene så holder det kanskje? Sitér dette innlegget Link to post
Jp62 Svart 22.Februar.2020 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2020 Da tror jeg det er bedre med en heltre plate.Fås hos bla. Maxbo Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 22.Februar.2020 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2020 Orker du å bla i 'Byggingen av Hulda,...' så ser du hvordan jeg gjorde jobben. Jeg vil tro at alt beregnet for våtrom holder. Forseglet spon burde også holde, om du greier å styre RF innen rimelighetens grenser. Sitér dette innlegget Link to post
TrikkerN Lønning Svart 22.Februar.2020 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2020 Hulda skrev for 2 timer siden: Orker du å bla i 'Byggingen av Hulda,...' så ser du hvordan jeg gjorde jobben. Jeg vil tro at alt beregnet for våtrom holder. Forseglet spon burde også holde, om du greier å styre RF innen rimelighetens grenser. Du skulle lagt inn noen "nøkkelord" for lettere å søke opp Har lest igjennom hele, inspirerende tråd, med mange gode løsninger. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 22.Februar.2020 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2020 TrikkerN Lønning skrev 22 minutter siden: Du skulle lagt inn noen "nøkkelord" for lettere å søke opp Har lest igjennom hele, inspirerende tråd, med mange gode løsninger. Stakkars menneske! Jeg orker ikke å lese gjennom selv en gang. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Balder.. Svart 22.Februar.2020 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2020 Ikea's benkplater er billige, holder 20år på ett kjøkken. Fås i alle tenkelige lengder å farger. Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 22.Februar.2020 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2020 Bauhaus har gedigne møbelplater i stav-eik, bøk, flere bredder, lengder opp til 4.65 lange. Flere tykkelser. Kjøper inn trailerlass om gangen og har ikke alt inne på en gang men prisen er sjokklav.... Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 22.Februar.2020 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2020 Kjøkkenbenken (unnskyld, pentrybenken) til Hulda er 20 mm eik hobbyplate (stavlimt), behandlet med 'møbelolje'. Helt topp. Blytung. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.