Jump to content

Edit History

Honduras

Honduras

Nei, si det... :cool: Er vel mest at det er mest enkelt å kjøpe noen nye rørbiter og sveise dem på, men det er klart jobben med å kappe av, renslipe og sveise de på igjen litt lenger bort er for all del overkommelig. 

Har ikke pinnesveis, men tenker å ta med meg utriggeren (ikke hele, bare den innerste trekanten) hjem i garasjen og MIG'e det fast. For MIG har jeg. Bør vel holde like godt det, dere som sveiser litt?  Jada, er klar over at jeg må slipe rent og ikke sveise på galvaniseringen. Skal bygge om fra Y til "halv Y", dvs at de blir som endebommer.

Regner med en god galvaniseringsspray fra Würth eller lignende gjør jobben med å rustbeskytte dette etterpå. Har brukt galvspray fra Biltema et annet sted. Går for noe annet denne gangen...

Honduras

Honduras

Nei, si det... :cool: Er vel mest at det er mest enkelt å kjøpe noen nye rørbiter og sveise dem på, men det er klart jobben med å kappe av, renslipe og sveise de på igjen litt lenger bort er for all del overkommelig. 

Regner med en god galvaniseringsspray fra Würth eller lignende gjør jobben med å rustbeskytte dette etterpå. Har brukt galvspray fra Biltema et annet sted. Går for noe annet denne gangen...

• Create New...