Viljar Lunderød Startet 24.Februar.2020 Link til dette innlegget Startet 24.Februar.2020 Jeg har en Johnson GT 2000 og ett eller annet som tidligere har vært under vann. Har skrudd alt fra hverandre osv og har fått den til å gå, men ikke helt ordentlig. den gikk ganske greit hvis man holdt litt gass, så det var nok bare tomgangen som måtte stilles på. Men dumme meg glemte en gang å skru på vannet som kjøler motoren... Jeg ruset den litt for å se hvordan den gikk på høyt turtall og plutselig kom det røyk ut der som kjølevannet kommer ut. Etter dette gikk den dårlig.. Har satt prosjektet på pause i et års tid, så er usikker på hvordan den gikk etter uhellet. Hva må jeg gjøre nå for å fikse problemet? Bildet er ikke tatt av motoren min, men er tatt fra nettet. Sitér dette innlegget Link to post
Taskeladden Svart 24.Februar.2020 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2020 (redigert) Godt mulig du har gått klar, sett den i vann å start å se hva som skjer. Er den gåen så er den gåen, så er vel innafor å prøve :=) Redigert 24.Februar.2020 av S/Y Vega (see edit history) Sitér dette innlegget A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one Link to post
Viljar Lunderød Svart 24.Februar.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2020 Da skal jeg prøve på det, men må få tak i ny bensinslange og bensin filter først Sitér dette innlegget Link to post
Snemann Svart 24.Februar.2020 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2020 Kanskje impelleren ikke har godt av tørrkjøring og bør byttes? Sitér dette innlegget Link to post
jerognal Svart 24.Februar.2020 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2020 Har du rust den opp uten vann så er garantert impeller kaputt. Men at den også går dårlig? Har du kjørt den så lenge uten vann at den ble varm? Da kan det hende du har tatt fullstendig rotta på motoren. Lån deg kompresjonsmåler og sjekk. Sitér dette innlegget Link to post
Viljar Lunderød Svart 24.Februar.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2020 Vel den gikk ikke dårligere egentlig, jeg husker ikke helt hvordan den gikk, fordi det er såpass lenge siden. Men nå har jeg rett og slett lagt den ut på finn, jeg har fått et bud på 1500kr. https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=171385018 Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 6.Mars.2020 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2020 Åssen gikk det med motoren din @Viljar Lunderød solgte du den eller skal du fikse den ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.