Jump to content

Edit History

Team Colibri

Team Colibri

Enkelt og billig båtliv; båt (med skikkelig kalesje) på henger og telt. Har fungert som fjell i flere generasjoner og det er sannsynligvis opptil flere her som har vokst opp slik. (Jeg praktiserer det fortsatt.) Min faste kostnader er rundt 1500,- per måned og består i leie av garasjeplass og forsikring pluss litt olje og slikt. Driftskostnaden varier med bruken, og gasspådraget... Typisk rundt 300,- per dag båten brukes.

Kapitalslitet er til å dø av, men det er min egen feil at jeg vil ha ny båt og stor påhenger etc. Jeg kunne klart meg med en farkost til en tiendepart av den jeg har.

Team Colibri

Team Colibri

Enkelt og billig båtliv; båt (med skikkelig kalesje) på henger og telt. Har fungert som fjell i flere generasjoner og det er sannsynligvis opptil flere her som har vokst opp slik. (Jeg praktiserer det fortsatt.) Min faste kostnader er rundt 1500,- per måned og består i leie av garasjeplass og forsikring pluss litt olje og slikt. Driftskostnaden varier med bruken, og gasspådraget... Typisk rundt 300,- per dag båten brukes.

Kapitalslitet er til å dø av, men det er min egen feil at jeg vil ha ny båt og stor påhenger etc. Jeg kunne klart meg med en farkost til en tidenpart av den jeg har.

• Create New...