Jump to content

Edit History

Gunga Din

Gunga Din

Geir Kåre S skrev for 7 timer siden:

Santorini var heller ikke noen billig opplevelse. 

Mouche skrev for 1 time siden:

Og er vel heller ikke ansett som noen billig gresk øy for å si det forsiktig!

Santorini (og kanskje også Hydra) er vel de dyreste av greske øyer.

men otroligt flotte øyer.

Geir Kåre S skrev 1 time siden:

........Og selvsagt, om en tar seg tid eller er lokalkjent så finner man alternativer til å sitte på restaurant nr 874 langs stranda og spise det samme, igjen og igjen. Men gjett hva familien, og familier med unger ønsker? Joda, sitte på restaurant nr 875 langs stranda og spise samme maten igjen, og igjen. 

vi har vart i Hellas, minst en iblant 3 uker / år de siste 20 åren.........har aldri opplevt att maten smaker det samme, men vi prøver alltid å finne restauranger dit lokalbefolkningen går, oftest ligger de ikke utmed strandgata......

Nå har vi tenkt seile ned, å spendere mer tid i Hellas (og også Tyrkia, kanskje flere land i østre Middelhavet) 

vi tykker det er fantastikt flott.

————————————————-

men tilbake til TS- nofish spm........båtfolk rikinger ?

Ja det finnes rikinger, ......men tror båtfolk flest har normale innkomster, men prioriterer båtliv.

ser under din tråd att du har en Buster Magnum Pro, jeg var tvungen att google.......

https://www.sokbat.se/Modell/buster/magnum-pro

for de pengene får man ju mye mye mer båt (subjektivt, min mening!:smiley:) om man velger

en liten seilbåt, du har i noe innlegg skrivet att du kan tenke deg seilbåt.

her har du ett eksempel

https://www.finn.no/boat/forsale/ad.html?finnkode=169115894
en liten hytte på sjøen, tror hun har det meste, du har på din krav-spes.......(litt usikker på dusj?!)

jeg tror att den båten troligvis er rimeligere å eie, enn den du har idag !

billigere i forsikring, billigere å seile/diesel.....etc etc

det som sikkert er litt dyrere er vinterforvaring, da den er vanskelig å ta på trailer hjem. 

Gunga Din

Gunga Din

Geir Kåre S skrev for 7 timer siden:

Santorini var heller ikke noen billig opplevelse. 

Mouche skrev 1 time siden:

Og er vel heller ikke ansett som noen billig gresk øy for å si det forsiktig!

Santorini (og kanskje også Hydra) er vel de dyreste av greske øyer.

men otroligt flotte øyer.

Geir Kåre S skrev 42 minutter siden:

........Og selvsagt, om en tar seg tid eller er lokalkjent så finner man alternativer til å sitte på restaurant nr 874 langs stranda og spise det samme, igjen og igjen. Men gjett hva familien, og familier med unger ønsker? Joda, sitte på restaurant nr 875 langs stranda og spise samme maten igjen, og igjen. 

vi har vart i Hellas, minst en iblant 3 uker / år de siste 20 åren.........har aldri opplevt att maten smaker det samme, men vi prøver

alltid å finne restauranger dit lokalbefolkningen går, oftest ligger de ikke utmed strandgata......

Nå har vi tenkt seile ned, å spendere mer tid i Hellas (og også Tyrkia, kanskje flere land i østre Middelhavet) 

vi tykker det er fantastikt flott.

————————————————-

men tilbake til TS- nofish spm........båtfolk rikinger ?

Ja det finnes rikinger, ......men tror båtfolk flest har normale innkomster, men prioriterer båtliv.

ser under din tråd att du har en Buster Magnum Pro, jeg var tvungen att google.......

https://www.sokbat.se/Modell/buster/magnum-pro

for de pengene får man ju mye mye mer båt (subjektivt, min mening!:smiley:) om man velger

en liten seilbåt, du har i noe innlegg skrivet att du kan tenke deg seilbåt.

her har du ett eksempel

https://www.finn.no/boat/forsale/ad.html?finnkode=169115894
en liten hytte på sjøen, tror hun har det meste, du har på din krav-spes.......(litt usikker på dusj?!)

jeg tror att den båten troligvis er rimeligere å eie, enn den du har idag !

billigere i forsikring, billigere å seile/diesel.....etc etc

det som sikkert er litt dyrere er vinterforvaring, da den er vanskelig å ta på trailer hjem. 

• Create New...