Jump to content

Ubåt vs utrigger på flytebrygge - hva vil skje videre og hvordan bør det håndteres?

Guest Thostr

Recommended Posts

Thostr skrev On 25.2.2020 at 12.30:

@dieselfan Ja viktig å unngå å eksponere folk. I dette tilfellet så er båten forlatt av en ukjent eier, for flere år siden.

Da burde vel dere tatt tak i dette for flere år siden i stede for å vente å se..

Er lett å være etterpåklok men denne båten uten eier måtte jo by på problemer før eller siden

"Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe"

D1

2 hours ago, Fru Jacobsen said:

Da burde vel dere tatt tak i dette for flere år siden i stede for å vente å se..

Er lett å være etterpåklok men denne båten uten eier måtte jo by på problemer før eller siden

Fikk ikke helt med meg hvem 'dere' referererte til i denne sammenhengen? 

Dette er en kommunal båtplass i Tromsø som drives av havnevesenet. 

2 hours ago, M/S AIOLOS said:

Båten er oppe heldigvis, hva skjer med den nå? Er det automatisk opphogging eller blir den liggende til neste dykk? For egen del har jeg sett slikt noen ganger og båtene har blitt tatt på land og satt i stand igjen. Kan jo finnes en nevenyttig person som ser verdien i en gammel sjark av den typen.

Jeg vet ikke, men båten ser utrolig sliten ut. Dvs ironisk nok så ser den kanskje hakket fresh'ere ut i eksteriøret etter vasken den har fått nå, men det lille som måtte ha vært av restverdi ift fungerende motor osv. er jo nå i tvilsom stand. Jeg tror vel mest på at den blir fraktet vekk og destruert.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...