Vdub Svart 28.Februar.2020 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2020 Styrehuset var da delvis over vann så trengte vel bare og tre slangen gjennom taket og fyre opp pumpa. Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 28.Februar.2020 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2020 mons skrev for 7 timer siden: Det ble vel lavvann. Vanlig fenomen som oppstår periodisk vest og nord i landet ;-) Aha? Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 28.Februar.2020 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2020 Thostr skrev On 25.2.2020 at 12.30: @dieselfan Ja viktig å unngå å eksponere folk. I dette tilfellet så er båten forlatt av en ukjent eier, for flere år siden. Da burde vel dere tatt tak i dette for flere år siden i stede for å vente å se.. Er lett å være etterpåklok men denne båten uten eier måtte jo by på problemer før eller siden Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
M/S AIOLOS Svart 28.Februar.2020 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2020 Båten er oppe heldigvis, hva skjer med den nå? Er det automatisk opphogging eller blir den liggende til neste dykk? For egen del har jeg sett slikt noen ganger og båtene har blitt tatt på land og satt i stand igjen. Kan jo finnes en nevenyttig person som ser verdien i en gammel sjark av den typen. Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 28.Februar.2020 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2020 Thostr skrev On 25.2.2020 at 12.30: @dieselfan Ja viktig å unngå å eksponere folk. I dette tilfellet så er båten forlatt av en ukjent eier, for flere år siden. En trebåt som er forlatt, flyter ikke i flere år, uten noen pumper den... Sitér dette innlegget Link to post
Guest Thostr Svart 28.Februar.2020 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2020 2 hours ago, Fru Jacobsen said: Da burde vel dere tatt tak i dette for flere år siden i stede for å vente å se.. Er lett å være etterpåklok men denne båten uten eier måtte jo by på problemer før eller siden Fikk ikke helt med meg hvem 'dere' referererte til i denne sammenhengen? Dette er en kommunal båtplass i Tromsø som drives av havnevesenet. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Thostr Svart 28.Februar.2020 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2020 2 hours ago, M/S AIOLOS said: Båten er oppe heldigvis, hva skjer med den nå? Er det automatisk opphogging eller blir den liggende til neste dykk? For egen del har jeg sett slikt noen ganger og båtene har blitt tatt på land og satt i stand igjen. Kan jo finnes en nevenyttig person som ser verdien i en gammel sjark av den typen. Jeg vet ikke, men båten ser utrolig sliten ut. Dvs ironisk nok så ser den kanskje hakket fresh'ere ut i eksteriøret etter vasken den har fått nå, men det lille som måtte ha vært av restverdi ift fungerende motor osv. er jo nå i tvilsom stand. Jeg tror vel mest på at den blir fraktet vekk og destruert. Sitér dette innlegget Link to post
M/S AIOLOS Svart 1.Mars.2020 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2020 Nevnte dette siden jeg ved flere tilfeller har sett eldre båter synke for deretter få nytt liv . Sitér dette innlegget Link to post
Shore Svart 1.Mars.2020 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2020 Mange sliter med å få trutnet trebåten, det burde være på plass her nå. Nå gjenstår bare å beise han. https://klestrykk.no/nettbutikk/44-ekte-bajas/619-ekte-bajas-beise-sjarken-t-skjorte-med-morsomme-trykk-1/ Sitér dette innlegget Skulle Googlet hva prokrastinering betyr, men tror jeg utsetter det til i morgen. Link to post
mons Svart 1.Mars.2020 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2020 Artig t-skjorte, og jeg var sikker på at produsenten måtte være fra indre østland ettersom det omtales en sjark og trykkes bilde av ei skøyte. Skuffet igjen. Produsenten er fra Fauske som er nabobygda til heimplassen min i Nordland ;-) Godt båten i tråden kom opp igjen uten å ødelegge noe. Sitér dette innlegget Mons Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.