Jump to content

Edit History

tom Cognac

tom Cognac

Komodo skrev 1 time siden:

Bildet er litt mangelfullt. Du har tatt bilde av skruene, men ikke hva de er skrudd inn i. Er det mutter på baksiden? Er de gjenget inn i et gods? Er det karroseriskruer som sitter i glassfiber? 

Skummelt å anbefale slagtrekker om man ikke vet hvordan dette sitter...

Takker for svar. Det er kalesjegarasjen i min Flipper 640 HT som også fungerer som rygg til akterbenken. Den er oppvippbar for å legge kalesjen inn under/bak, derfor er den hengslet. Den (ryggen) er tett rund baut, men jeg har forsøkt å kjenne for å finne ut hva skumgummi + skai er festet til. Jeg tror det er en "treramme" på ett eller annet vis. Forstår du noe mer ut fra bildene? (Du ser skruene og hengslene på det øverste bildet, det er bare skruene i selve putedelen, den som er oppvippbar som har rustet.)

kalesjegarasje 01.jpg

kalesjegarasje 02.jpg

tom Cognac

tom Cognac

Bildet er litt mangelfullt. Du har tatt bilde av skruene, men ikke hva de er skrudd inn i. Er det mutter på baksiden? Er de gjenget inn i et gods? Er det karroseriskruer som sitter i glassfiber? 

Takker for svar. Det er kalesjegarasjen i min Flipper 640 HT som også fungerer som rygg til akterbenken. Den er oppvippbar for å legge kalesjen inn under/bak, derfor er den hengslet. Den (ryggen) er tett rund baut, men jeg har forsøkt å kjenne for å finne ut hva skumgummi + skai er festet til. Jeg tror det er en "treramme" på ett eller annet vis. Forstår du noe mer ut fra bildene? (Du ser skruene og hengslene på det øverste bildet)

kalesjegarasje 01.jpg

kalesjegarasje 02.jpg

tom Cognac

tom Cognac

Takker for svar. Det er kalesjegarasjen i min Flipper 640 HT som også fungerer som rygg til akterbenken. Den er oppvippbar for å legge kalesjen inn under/bak, derfor er den hengslet. Den (ryggen) er tett rund baut, men jeg har forsøkt å kjenne for å finne ut hva skumgummi + skai er festet til. Jeg tror det er en "treramme" på ett eller annet vis. Forstår du noe mer ut fra bildene?

kalesjegarasje 01.jpg

kalesjegarasje 02.jpg

• Create New...