Jump to content

Edit History

tom Cognac

tom Cognac

Wester skrev for 3 timer siden:

Noen som har brukt denne som vet hvordan fargene ser ut? Skal lakkere båten med den, og i tvil om hvor hvit jeg skal velge ? «hvit» eller «offwhite»? Ønsker at båten skal bli moderne hvit som f.eks fargen på nyere Baltic

Jeg skal også lakkere båten min når været blir varmere (må stå ute under presenning), Jeg skal bruke 2 farger ("hvit" og tilnærmet vinrød) jeg har vært i kontakt med vedlagte link ( https://www.dycas.no/content/32-fargekart ) , der fant jeg riktige RAL fargekode og får derfor lakk som produsenten har brukt. De er veldig seriøse og du får akkurat den fargen du vil / ønsker. Anbefaler deg å bestille gratis fargekart - da kan du bruke det og matche opp mot nyere Baltic slik at du får eksakt den fargen du ønsker. Lykke til.

tom Cognac

tom Cognac

Wester skrev for 3 timer siden:

Noen som har brukt denne som vet hvordan fargene ser ut? Skal lakkere båten med den, og i tvil om hvor hvit jeg skal velge ? «hvit» eller «offwhite»? Ønsker at båten skal bli moderne hvit som f.eks fargen på nyere Baltic

Jeg skal også lakkere båten min når været blir varmere (må stå ute under presenning), Jeg skal bruke 2 farger ("hvit" og tilnærmet vinrød) jeg har vært i kontakt med vedlagte link, der fant jeg riktige RAL fargekode og får derfor lakk som produsenten har brukt. De er veldig seriøse og du får akkurat den fargen du vil / ønsker. Anbefaler deg å bestille gratis fargekart - da kan du bruke det og matche opp mot nyere Baltic slik at du får eksakt den fargen du ønsker. Lykke til.

• Create New...