Jump to content

Edit History

Kjeles

Kjeles

Endret 'ingen' til 'få'.

Som jeg skrev i mitt første innlegg (som få synes å ha lest), så har jeg snakket med Apple Appstore over telefon om saken i henhold til prosedyre på Apple Appstores nettsider. De beklaget, refunderte summen og lovet å ta saken opp med Windy. Det var ikke den første gangen, tydeligvis.

Kjeles

Kjeles

Tillegg

Som jeg skrev i mitt første innlegg (som få synes å ha lest), så har jeg snakket med Apple Appstore over telefon om saken i henhold til prosedyre på Apple Appstores nettsider. De beklaget, refunderte summen og lovet å ta saken opp med Windy. Det var ikke den første gangen, tydeligvis.

Kjeles

Kjeles

Tillegg

Som jeg skrev i mitt første innlegg (som ingen synes å ha lest), så har jeg snakket med Apple Appstore over telefon om saken i henhold til prosedyre på Apple Appstores nettsider. De beklaget, refunderte summen og lovet å ta saken opp med Windy. Det var ikke den første gangen, tydeligvis.

Kjeles

Kjeles

Som jeg skrev i mitt første innlegg (som ingen synes å ha lest), så har jeg snakket med Apple Appstore over telefon om saken i henhold til prosedyre på Apple Appstores nettsider. De beklaget, refunderte summen og lovet å ta saken opp med Windy. Det var ikke første gangen, tydeligvis.

• Create New...