Poseidon Svart 1.August.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.August.2024 Hei Bjørn og dere andre, veldig kjekt å se at denne gamle Osviktråden min vekkes til live igjen. Jeg har fortsatt den samme Osvik 42 og er meget fornøyd med den! Den brukes flittig. Forrige uke var det en liten slepejobb og akkurat nå er det en av sønnene våre som planlegger helgetur med gjester. I vår mistet vi propellen og etter litt beregning og leting fant jeg en brukbar på finn. Propellen ble montert, og med fullt pådrag glimtet jeg 14-tallet på GPS'en ;-) Det hadde vært interessant med mer opplysninger / data om disse kjekke båtene, og en logo hadde sikkert pyntet godt opp. Mange takk for hjelpen! Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Sjeldenutpå Svart 2.August.2024 Link til dette innlegget Svart 2.August.2024 Eg har fått tak i eit par dårlige bilder av veftslogoen. Setter pris på bedre kvalitet om mulig Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Poseidon Svart 3.August.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.August.2024 Sjeldenutpå skrev On 2.8.2024 at 20.45: Eg har fått tak i eit par dårlige bilder av veftslogoen. Setter pris på bedre kvalitet om mulig Vis hele sitatet Men hvis du har et par dårlig bilder så kan jeg sikkert få min utmerkede halvdel, som er grafisk designer, til å friske den opp på en god måte. Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Sjeldenutpå Svart 3.August.2024 Link til dette innlegget Svart 3.August.2024 Usikker om eg fekk til dette å legge inn bilder, vist dette viser,så er det 2 bilder fra en gammel finn annonse, og 2 fra tegninger som antagelig også var finn annonse. Og eit nærbilde av logoen i tegning. Eg ser att det i utgangspunktet er godt nok til å lage håndskisse og sage ut i aluminium. Ingen kan sei att det blei litt feil Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Poseidon Svart 3.August.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.August.2024 Joda, det gikk greit med bildene. Men her trenges en solid kombinasjon av formsans og fantasi .... Skal se hva vi får til. Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Osvik42 Svart 4.August.2024 Link til dette innlegget Svart 4.August.2024 Hei Poseidon, ser du har fått tegninger og bilder av logoen, lykke til med den ?? Mvh Bjørn Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 4.August.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.August.2024 Osvik42 skrev On 4.8.2024 at 12.01: Hei Poseidon, ser du har fått tegninger og bilder av logoen, lykke til med den ?? Mvh Bjørn Vis hele sitatet Hei igjen, jo takk, det er jo med ymse vinkler og varierende oppløsning, men vi får se hva det er mulig å få til. Idag tok forresten en av mine sønner ut på dagstur med vår Osvik 42. Det så ut for at både små og store gledet seg. Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Osvik42 Svart 4.August.2024 Link til dette innlegget Svart 4.August.2024 https://photos.app.goo.gl/ur3vA3P7Sy6LTR6M9 hei igjen, fantastiske linjer og flott familiehygge! Håper bilder kommer med, dette var den jeg skulle ha i -96 men desverre ikke ble noe av. Er hele tiden på utkikk etter en med samme design. Fortsatt god båt sommer ? Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 4.August.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.August.2024 ".... dette var den jeg skulle ha i -96 men desverre ikke ble noe av. Er hele tiden på utkikk etter en med samme design." Pr idag har jeg 148 fot, ca 45 meter, med forskjellige båter liggende ved kaien, pluss mer på land og på lager. Med endring i behov og aktivitet er jeg inne på tanken å "rydde opp litt i båtene" - og jeg er ikke helt fremmed for eventuelt å selge Osvik'en .... Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.