Jump to content

Båtpåske 2020, blir det båtpåske?

Inter 9000

Recommended Posts

• 2 uker senere...

Tror nok planene mine om båtpåske i år må forandres noe. Det kan godt hende mesteparten av påsken blir brukt i båten, men kanskje ikke nødvendigvis på tur, vi får se an utviklingen.

Uansett har jeg en del å gjøre om bord i selve båten, så da kan jeg jo bruke de dagene til det.

Vinduslekkasje som skal tettes, irr på batteripolene til ankervinsjen som skal fjernes, samt sjekk av releet. Noen glassfiberreparasjoner innvendig i båten skal tas. Bytte av 12-volts-tilkopling på dashbordet, oppdatering av kartbrikken, montering av landstrøm, montering av inverter, og ikke minst en grundig vask av hele båten innvendig. Koble VHFen til kartplotteren for å få GPS-infoen inn. Mulig det blir vask og polering av båten over dollbordet også? Noe usikker på om jeg får tatt opp båten og vasket, polert under dollbordet og vannlinja pluss lagt på nytt bunnstoff før/i påsken. Tviler.

Og selvsagt skal motoren ha vårstellet. Men den biten kommer jeg nok til å sette bort denne gangen,

Redigert av Pequod (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...