Jump to content

Edit History

Eureka

Eureka

Tipper at lyden forsvinner når du kantrer den litt? Ihvertfall endrer seg? 

hadde sånn på min for 3 år siden.  Sendte mail til importøren, han var jo medlem her. 
Tipper vifta din henger litt løst? Jeg åpna min og fant ut at en av 3-4 skrue som holdt vifta var borte. Og noe plastgreier ved aksling var knekt. Vifta var derfor lealaus. 
fikk ny vifte i posten på et par dager. ( og deklar)

For å åpne den må du plukke av deklaren på toppen, under der er skruer. Og så er bare å jobbe seg videre.

har dessverre ingen bilder og husker ikke fremgangsmåten, annet enn de skjulte skruene

medlemmet akvanauten var importøren den gang ser jeg nå av en im- samtale vi hadde. Han var pålogget sist i desember 2019. . 

Eureka

Eureka

Tipper at lyden forsvinner når du kantrer den litt? Ihvertfall endrer seg? 

hadde sånn på min for 3 år siden.  Sendte mail til importøren, han var jo medlem her. 
Tipper vifta din henger litt løst? Jeg åpna min og fant ut at en av 3-4 skrue som holdt vifta var borte. Og noe plastgreier ved aksling var knekt. Vifta var derfor lealaus. 
fikk ny vifte i posten på et par dager. ( og deklar)

For å åpne den må du plukke av deklaren på toppen, under der er skruer. Og så er bare å jobbe seg videre.

har dessverre ingen bilder og husker ikke fremgangsmåten, annet enn de skjulte skruene. 

• Create New...