Tomkald Startet 1.Mars.2020 Link til dette innlegget Startet 1.Mars.2020 Hei, skal bytte motorfester i front, noen her som har erfaring med det? Hvordan dere sikret motor og evt tips til type motorfeste en bør kjøpe? Og hvor en får kjøpt det...Er en D6-310. Sitér dette innlegget Link to post
nomen Svart 1.Mars.2020 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2020 Jeg fikk mine fester fra Sleipner, hør med ett båtverksted, de kan bestille derfra. De bør også vite hvilken type du skal ha. Om du tar ett feste av gangen, kan du stemplet opp med noen treklosser, eller om det er plass, en liten flaskejekk. Min erfaring er at dette er best å gjøre med båten på vannet, jeg fikk mye vibrasjon etter å ha gjort det med båten på land. Ny oppretting når den lå på vannet, og alt ble bra. Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
Tomkald Svart 1.Mars.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2020 Ok, Takk! ser de har ett bra utvalg ja, å noen som eg tror passer til min! Ulik hardhet der da, hva er å anbefale av hardhet? Gjor du noen justeringer, eller monterte du det eksakt som de gamle var justert? Ja får prøve å stemple av med en liten jekk, må vel fordele trykket fra jekken litt. Sitér dette innlegget Link to post
nomen Svart 1.Mars.2020 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2020 Hardheten er ofte stempet på festet. Sett det så likt du klarer, og juster når båten er på vannet. Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
Tomkald Svart 1.Mars.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2020 Er absolutt ingen merke på det feste så står på...har inntrykk av at 45 er det vanligste!? Får hørre litt i måro.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.