Bavaria35sport Startet 1.Mars.2020 Link til dette innlegget Startet 1.Mars.2020 Hei Kjøpte en Bavaria med solcellepanel liggende på dekket som jeg fjernet pga. Solmadrass jeg skal ha der. Som dere ser av bilde er plasten blitt helt gul under her (+sikaflex rester) Jeg har prøvd det meste av sterke vaskemidler og nå sist 30% saltsyre uten hell. Ser også at resten av plasten der hvor det er sklisikkre knotter er litt gulere en resten av båten men virker ikke som rubbing fungerer særlig bra her? Noen som har gode tips til dette? Sitér dette innlegget Link to post
pero Svart 1.Mars.2020 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2020 Har du forsøkt Hugo? Har hørt at sitron skal hjelpe, men det er antakelig sitronsyra som er virkningsstoffet, og syre har du jo forsøkt. Hva med å klippe til ei fille og dynke den i klorin og legge på en tid? Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 1.Mars.2020 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2020 Prøv saltsyre eller oxalsyre. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.