Jump to content

Båtinstrumentering - VDO OceanLink 7" - Fortsatt på makedet? - Brukererfaring?

dieselfan

Recommended Posts

Når jeg søker på VDO OceanLink på VDO sin hjemmeside så finnes ikke siden. Må tilbake til 2018 for å finne instrumentet nevnt.

Det eneste jeg finner er en US butikk som selger det for 2000$ +

Noen som vet hva det kosta her hjemme?

Er dette instrumentet gått ut?

Noen som kan dele gode eksempler på skjermkonfigurasjoner?

Denne videoen (under) ga meg bra info om hva dette instrumentet kan brukes til , men kommer det litt i stedet for en kapabel kartplotter som kan ha mange av de samme funksjonene ?

Dette er spesialiserte saker , og tilleggslista kan kanskje bli lang og kostbar om man holder seg til samme produsenten.

Tror ikke instrumentet du nevner er utdatert , snarere tvert imot. Det som presenteres på videoen ble introdusert for knappe året siden. 

https://youtu.be/M5ZdnFe42os

Sjekk gjerne hobbysiden min (ikke-kommersiell) om Skjærgårdsjeeper og båt/motor-nyheter: 

https://www.facebook.com/fritidsfiskeren/

Takk @krabbelars  :thumbsup:

Den videoen satte meg på sporet - jeg må forstå hva det instrumentet kan.

Selgeren på videoen er nok ikke den beste VDO har på konfigurasjon... men nå har en i det minste et lite innblikk...

Tror jeg har kontroll på hva som kan kobles til, men jeg ønsker litt mere detaljer om config,

• Kan feks instrumentene skaleres (eks en ønsker ikke 0-7000 omdr om en har en diesel som har maks 3500 omdr.....)
  • Kan en velge å vise 8 små instrumenter ?

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...