Jump to content

Noen som har erfaringer med Tohatsu 2010 30hk 4takt?

Snafu3000

Recommended Posts

3 minutes ago, Cerberus said:

Hva mener du med men med. En Tohatsu er japansk og bransjestandarden sjøl. Hadde bare andre motorer vært like gode. Og er det bra nok for Honda så er det bra nok for oss alle. 

Vet ikke når det ble sånn at småmotorene til Tohatsu er bassert på Hondamotorer, men ville ikke vært skeptisk på å kjøpe Tohatsu.. de gamle bråkte en del i forhold til konkurentene

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

-morten- skrev 1 minutt siden:

Vet ikke når det ble sånn at småmotorene til Tohatsu er bassert på Hondamotorer, men ville ikke vært skeptisk på å kjøpe Tohatsu.. de gamle bråkte en del i forhold til konkurentene

Er vel kun i fra BF 60 Honda og oppover, at Honda og Tohatsu er identiske, etter det jeg kan huske. Småmotorene er vel Tohatsu.?

Snafu3000 skrev On 4.3.2020 at 0.54:

kom over en kjempe fin båt, men med tohatsu motor.

Vil anbefale deg å kjøpe en motor av et merke du selv har tro på...

Det er dessverre alt for mange i min omgangskrets som hele tiden "lytter" etter ulyder på motorer som sviver "vakkert som soloppgang" fordi de kjøpte en annen enn den de hadde lyst på...

Er du av den typen så gå i butikken og kjøp en kliss ny av det du tror er det beste merket...

( men, som nevnt over; Tohatsu lager motorer som andre setter sine velkjente merker på, bare så du er forberedt )

Selv har jeg bare hatt en Tohatsu, men hadde ikke nølt med å kjøpe en til om det hadde passet, lite tull med Tohatsu generelt.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...