Jump to content

Edit History

sveinis

sveinis

Takk for svar:))))Den står på land nå....mistenker at det kan ha skjedd noe i vinterlagringen...jeg skulle starte den for å spyle kanalene....og lot den gå litt...så skulle jeg ta full service...men så kom olja ut gjennom forgasser....jeg mistenker at det har kommet vann fra spylinga opp og inn i motor....jeg tømte for olje, fylte på ny og gjorde d samme en gang til....og tappet ut...men den olja var også gråhvit....

aner ikke hva jeg skal gjøre men kjører sanns til verksted.....lønner d seg å reparere på?

sveinis

sveinis

Den står på land nå....mistenker at det kan ha skjedd noe i vinterlagringen...jeg skulle starte den for å spyle kanalene....og lot den gå litt...så skulle jeg ta full service...men så kom olja ut gjennom forgasser....jeg mistenker at det har kommet vann fra spylinga opp og inn i motor....jeg tømte for olje, fylte på ny og gjorde d samme en gang til....og tappet ut...men den olja var også gråhvit....

aner ikke hva jeg skal gjøre men kjører sanns til verksted.....lønner d seg å reparere på?

• Create New...