Jump to content

Edit History

jerognal

jerognal

Jo adapterplate er det mellomstykket heter. Var den adapterplata samt eksosrør som hadde røket på den F50`en eg hadde. Men dette var så rustet/eiret at eg måtte krype til korset og kjøpe ny bunnpanne og.... topp/sylindre/blokk var helt fin på min bortsett fra termostat som var eiret fast. (Måtte bytte termostat på den motoren eg har nå og så dette er nærmest som servicepunkt å regne).

Billige deler på den Finn-annonsen. Adapterplate for 800,- er løp og kjøp pris..... den er ikke billig mener eg å huske...

Hva forhandler tipper er feilen er ikke så viktig. Du må demontere og sjekke sjøl. I mitt tilfelle var det som sagt alt under blokken som hadde fått juling....

jerognal

jerognal

Jo adapterplate er det mellomstykket heter. Var den adapterplata samt eksosrør som hadde røket på den F50`en eg hadde. Men dette var så rustet/eiret at eg måtte krype til korset og kjøpe ny bunnpanne og.... topp/sylindre/blokk var helt fin på min bortsett fra termostat som var eiret fast.

Billige deler på den Finn-annonsen. Adapterplate for 800,- er løp og kjøp pris..... den er ikke billig mener eg å huske...

Hva forhandler tipper er feilen er ikke så viktig. Du må demontere og sjekke sjøl. I mitt tilfelle var det som sagt alt under blokken som hadde fått juling....

jerognal

jerognal

Jo adapterplate er det mellomstykket heter. Var den adapterplata samt eksosrør som hadde røket på den F50`en eg hadde. Men dette var så rustet/eiret at eg måtte krype til korset og kjøpe ny bunnpanne og.... topp/sylindre/blokk var helt fin på min bortsett fra termostat som var eiret fast.

jerognal

jerognal

jerognal

jerognal

Jo adapterplate er det mellomstykket heter. Var den adapterplata samt eksosrør som hadde røket på den F50`en eg hadde. Men dette var så rustet/eiret at eg måtte krype til korset og kjøpe ny bunnpanne og.... toppen var helt fin på min bortsett fra termostat som var eiret fast.

• Create New...