Solaris Svart 19.Januar.2021 Link til dette innlegget Svart 19.Januar.2021 Har en 42 Cruiser/2006, og er også interessert i å få til noe slikt. Trenger oppbevaringsplassen, samtidig som det hadde vært fint med mer gangplass ved byssa når man er mange ombord. Kom dere videre med dette? Er spent på å se løsningene dere gikk for. Jeg har også nedsenkbart salongbord (står på to teleskopbein), for å bruke salongen som ekstra soveplass når vi har gjester med oss. I det øyemed hadde det vært ekstra fint å kunne skyve benken nærmere, for å få en slags kant på storsenga. Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 19.Januar.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Januar.2021 Dette stoppet opp for min del da jeg aldri fikk svar fra firmaet i Østfold/Viken som jobber med bygging av HTC-biler. Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 20.April.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.April.2022 Takk for svar. Jeg har solgt båten der dette var aktuelt ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.