Jump to content

Klarer 6hk å slepe en 30 fot ??

Rookie_332

Recommended Posts

11 hours ago, Erik said:

Jeg ser flere sverger til Reddningselskapet som førstevalg, men for meg er det en siste utvei som sålangt ikke er benyttet. Jeg har selv trengt slep 3 ganger pga motorstopp. 2 av dem ble utført av tilfeldig passerende, ene av tillkalt kompis.  Jeg har også selv utført slep for både kjente men mest ukjente når det trengs, både korte og lengre strekk, og ser på det som en selvfølge at vi hjelper hverandre med slikt, og avlaster reddningstjenesten til å sysle med reell nød. 

Støtter forsåvidt den.  Jeg har hjulpet og jeg har blitt hjulpet, flere ganger.  Å ringe RS sitter litt langt inne, jeg forsøker så godt jeg kan å løse problemene selv først.

Eventuelt gjør det så trivelig som mulig for RS, som den gangen jeg seilte inn til Middagsbukta, ankret opp der, og ba RS å komme tilbake neste dag, for da var det meldt sol og godt vær.

Wherever I lay my anchor, that's my home - https://solveig.oslo.no/

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...